اگر فکر می‌کنید که خوشبختی‌ در پول جمع کردن، شهرت، راحتی‌ و تحصیل است، چشم‌های شما تنها سراب می‌بیند. خوش بختی فقط در زمانی‌ ممکن است که مغز خود را تعلیم داده باشید که در هر موقعیتی، چه بد و چه خوب، چه باخت و چه برد، تعادل داشته باشید.

این جملات بالا را در یک دست نوشته خواندم. به عقیده من تعلیم دادن مغز کار اسانی‌ نیست، و نیاز به سال‌ها مراقبه و تزکیه نفس دارد. خیلی‌ دلم می‌خواهد که می‌توانستم چنین توانایی داشتم و در مقابل شکست‌هایم نلرزم و خرد نشوم. 

عارفان میگویند که زندگی‌ مثل یک صفحهٔ نمایش است، کارگردان خدا است، و ما بازیگرانی بیش نیستیم. از سختی‌ها و مصائب نترسید، و بدانید که این زندگی‌ موقتی است، تنها نقش خود را به خوبی‌ بازی‌ کنید و بقیه را به خدا بسپارید. 

روبروی تختم، یک میز کوچک دارم که بر روی آن شمع گذاشته‌ام. بعضی‌ اوقات اگر حوصله داشته باشم، گل هم می‌‌گذارم. زیر میزم، دفتر خاطراتم، و چند تا کتاب دعا، و کتاب‌ها با جملات مثبت گذاشته ام. شب ها، اگر فرصت کنم، شمع روشن می‌کنم، مدیتیشن می‌کنم و بعد یک تفأل میزنم. بعد از اون هر چه که به دلم می‌‌آید در دفترم مینویسم. تازگی حس می‌کنم که آن مکان، به من آرامش میدهد. 

حس خوبی‌ بعد از نوشتن این متن دارم. 

خدا همراهتون باشه.